Friday, January 7, 2011

Aku Akan Pergi

assalamualaikum semua, esok pada 8 Januari hari Sabtu petang aku akan kembali ke asrama kesayangan aku semula, sepatutnya mnggu lepas aku dh balik ke asrama aku namun apakandaya, asrama aku tak siap lagi.. haa, esok pada pkul 4.30 petang aku akan mninggalkn dunia blogger dan dunia facebook aku,, slamat tinggal kpda semua blogger sekalian. tapi aku tetap akan kembali mungkin dalam masa 1 minggu atau 2 minggu insyaAllah..



jadi aku telah membuat keputusan untuk meninggalkn blog aku ini walaupun dengan rasa keberatan tapi aku terpaksa meninggalkn blog aku ni jugak.. jika aku terpaksa melepaskn blog aku ni selama sebulan, 2 bulan @ setahun mungkin aku akan bawak berita baik untuk semua tapi aku harap perkara ni tak kan berlaku la...

 
okey, selamat tinggal semua.. Ooo, ada seperkara lagi, aku rasa aku tak kelewatan untuk menucapkan selamat tahun baru kepada smua, "Happy New Year"... dan aku juga ingin mengucapkan takziah atas kematian Faizal Yusuf yang meninggal pada awal tahun 2011 baru-baru ni... So, goodbye 2010 and welcome 2011...


No comments:

Post a Comment