Wednesday, December 15, 2010

Malaysia belasah Vietnam 2-0



inilah gelagat Safee Sali ketika dia menyumbangkan 2 gol kepada Malaysia..pesoalannya, 2-0 boleh dipanggil belasah ker..?? arhh lantak jer janji menang, tapi Malaysia akan bertemu lagi dengan Vietnam di stadium Vietnam, harap2 Malaysia berjaya menumpaskan lagi Vietnam buat kali kedua ini.

                                                **************

untuk peminat setia Malaysia, apapun terima kasih kerana  memberi sorakan kepada Malaysia.. aku tngok ramai jugak penyokong2 Malaysia kat stadium.. huhu, buat tau boleh padahal tak pi pon, tengok kat tv je. buat pa nak pi stadium, membazir duit jew kan. lagipon dah la jauh, jadi baik aku tengok kat tv je..

                                               ***************

 sekian.. terbaik arh Malaysia..jangan bangga sangat Malaysia! DO THE BEST Malaysia,    MALAYSIA BOLEH ! ! !



haa ni lah gelagat keeper Malaysia  kita nih, blagak giler siot. nasib baik dia nak score dari jauh kalau dia nak score dari dekat? memang tak bleh kata pa lah, mesti gelabah beb..jadikanlah ini satu pengajaran untuk semua..

2 comments: